Kundservice & Support

Kundservice & Support

Som någon så vackert uttryckte det:

“Alla elektriska skateboards går sönder och vi alla har sönder något, förr eller senare. De lever ett hårt liv med så mycket elektronik och mekanik som pressas mot marken av vår vikt och blir samtidigt körda på risiga vägar.

Att ha en lokal support kan verkligen göra att man känner sig lugn“.

Lite överdrivet kanske, men det ligger något i det. Så det är bara att inse, förr eller senare kommer din bräda behöva någon form av underhåll.

Var vill du vända dig när det händer?

Support

Så, upplever ni ett problem ni själva inte lyckats lösa?

Ingen fara, vi finns här för att hjälpa till!

För att underlätta och snabba på processen finns ett par saker ni kan göra innan ni tar kontakt med oss:

  • Leta fram ert ordernummer
  • Spela in en film/ta bilder
    Har ni möjlighet att spela in en kort film eller ta ett par bilder på ert upplevda problem, så gör gärna det!
    Detta är förmodligen det allra första vi kommer efterfråga.

    Lite större filmer än 7mb skickas förslagsvis via t.ex. sprend.com, då vår mail tyvärr ej klarar att ta emot större filer.

Vi har valt att inte erbjuda någon telefonsupport då vi inte har personal som kan finnas tillgänglig de tider som krävs för detta. Vi ber er därför att kontakta oss via e-post eller vår facebooksida. Vi återkopplar alltid så snart vi kan.

support@e-boardstore.se
https://www.facebook.com/eboardstore/